En helg i Håverud

Jag befinner mig som sagt i sommaridylliska Håverud i Dalsland och njuter av frisk luft, av att umgås med min familj, av god mat och av att skratta och leva. Perfekt start på semestern!
 
Vi har precis avnjutit en middag bestående av lax, blomkål- och broccoligratäng, sallad, sås och riven fetaost. Jag gillar ju vanligtivs inte fisk men detta smakade faktiskt bra! Jag inser ju själv att jag borde börja käka fisk lite då och då, det är ju nyttigt sägs det...
 
// Sofia
 
 
 
Så här kan det kännas ibland! Man får nog helt enkelt hålla ut lite mer än 2 veckor om man vill uppnå resultat!

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Jag bidrar med 3,1 km från gårdagen :)

Svar: Tack! Grymt bra :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-15 @ 08:30:43
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0