Festen baksida..

Det är så tråkigt att vara bakis. Jag har haft otur i livet och blir hårt drabbad av det där giftet alkohol dagen efter jag har partajat. I söndags mådde jag illa ända fram till kvällen, men ibland är det värt att ta den smällen när man vet att man haft en riktigt rolig kväll! Jag märkte dessutom tydligt att jag blir mer sötsugen när jag är bakis. Någon som vet varför det blir så? Jag var på Ica och handlade och skulle nog kunnat smällt i mig det mesta, mest sugen var jag på någon saftigt, typ frukt, melon, jordgubbar... Mmmm, till och med lite sugen på chips. Chips liksom, saknar inte ens det i vanliga fall. Givetvis stod jag emot! Men på kvällen lyxade jag till det med LCHF-glass och några jordgubbar i alla fall...
 
Idag åker jag till Håverud (Dalsland) och spenderar helgen där, och sen på måndag flyger jag ner till Torrevieja. Life is good!
 
// Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0