Fetaostbiffar FTW

Ni som följer oss på Instagram få stå ut med dubbletter ibland.. Här nedan kan ni se min sjukt goda lunch: biffar med fetaost, bladspenat, gurka, guacamole & vitlökssås (crème fraiche, vitlök, salt & peppar). Idag var jag riktigt hungrig när fastan slutade och jag tror att det märktes på mitt humör för jag blev i princip tvingad till att äta ;) Men hunger är verkligen den bästa kryddan, så då var grymt gott med mat! Jag förväntar mig också att det blir lättare när man inte jobbar ute från klockan 8 på morgonen. Det är inte lika länge att vara uppe utan mat med lite sovmorgon..

/ Jonna
 

Kommentarer
Postat av: Josse utan blogg

Precis hemkommen från en promenad på 4,6km :)

Svar: Bra jobbat :) Tack för din hjälp i vandringen!
NEJtillkolhydrater

2012-07-12 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0