Förberedelser

Lördagen och söndagen i Håverud har varit underbara. Lustigt att det kan vara så skönt att komma iväg från stan, trodde att jag trivdes bäst med liv och rörelse i centrum men det är rätt jäkla gött utanför stan, i skogen med massa frisk luft också!
 
Nu har det varit full rulle här hemma hos mig hela kvällen. Imorgon vid elva på förmiddagen lyfter planet mot Spanien för min del. Just nu har jag brödlimpa nummer 2 inne i ugnen, måste ju så klart ha med mig lite av det goda valnötsbrödet ner till España, ska ju trots allt vara där i nästan 3 veckor. Nu är jag nästan klar med packningen också, varför är det ALLTID så jobbigt att packa? Sitter och funderar på vad jag kan ha glömt och inser att det finns inte så mycket man kan ha glömt som man inte kan skaffa på plats - skön tanke.
 
Jag kommer så klart att uppdatera er om LCHF-livet nere i Torrevieja och jag ska gå all in för promenixer nu, hoppas på att kunna lägga till nån mil per dag till utmaningen! Nästa vecka på tisdag kommer Jonna och Angelica ner och joinar mig i lyan, längtar redan!
 
 
Var och hälsade på min fina vän Jaqueline idag som fått bebis. Världens finaste Cornelia fick jag mysa med! När jag kom hem var det på med mjukiskläderna och hugga in i alla måsten innan avfärd imorgon...
 
 
// Sofia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennie

GOOD MORNING!

Vet inte om er ICA Kvantum har det den här veckan (troligen inte, men ändå haha..) så har de bl.a. bara 10 kr för ICA´s beasås! =) Lagra lagra haha!
Även ölkorv för 10 kr/st och fläskytterfilé för 39 kr/kg!

Svar: Oj det låter ju himla bra.. Är inte i Sverige nu så kan inte kolla om vårt ICA kvantum har det... Men riktigt bra priser! :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-16 @ 07:50:38
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0