Handling i Torre

Jag måste säga att Spanien är så underbart som det kan bli; ikväll satt vi ute på vår balkong till halv ett och jag satt i shorts och linne och det var varmt. Vid nio-tiden innan tog jag och pappa ett kvällsdopp i poolen och det var så gött, riktigt varmt och skönt men ändå svalkande.
 
Pappa och Anette hämtade mig på flygplatsen när jag landade vid tretiden och sen åkte vi till Carrefour som är en stormarknad här och handlade. Det blev allt möjligt; korv, grönsaker, grädde, te, champinjoner, sallad, fetaost, ägg, brie, salami, bacon osv.. Vi laddade upp lite inför veckan helt enkelt! Hittade ett te som jag inte sett hemma, Passion Raspberry, ska bli spännande att se hur det smakar!
 
Nu ska jag sova för imorgon ska jag ut på powerwalk rätt tidigt och lära känna området lite och sen blir det poolhäng innan jag och pappa ska åka till IKEA och köpa lite grejjer till lyan!
 
// Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter helt underbart! Välfyllt kylskåp :)

Svar: Precis så det ska vara... :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-17 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0