Home sweet home!

Efter en två hektiska dagar, en lång bilresa kom jag äntligen hem till Borran igår. Borta bra men hemma bäst måste jag säga, om man får vara klyshig.. Det blev iallafall en del shopping, en del ceasarsallad och mycket familjehäng. Trevligt! Bjuder på några bilder här nedan. Nu ska jag packa ihop mig och dra till Trollhättan för att hälsa på bästa Hanna. Det är Fallens dagar där i helgen så Sara & Sofie sluter upp där - kommer nog bli en mycket bra fortsättning på helgen!

/ Jonna  


Kommentarer
Postat av: Thess

För det första, Tack för en oerhört inspirerande blogg, började med lchf för en månad sedan och har aldrig mått bättre!
För det andra så är det grymt fint väder här i Trollhättan ;)

Svar: Va kul att du gillar bloggen och att du trivs med LCHF! Tittade in på din blogg och den var mysig också :) Och jag gillade verkligen Trollis, supermysig stad! / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-07-21 @ 11:09:04
URL: http://Ramlatgatanklart.blogg.se
Postat av: Sara

Har 1,2 mil att bidra med från de tre senaste dagarna :)

Svar: Åh, härligt!! :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-25 @ 07:18:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0