I affären

Igår sprang jag in i affären lite snabbt innan jag skulle hem, behövde handla lite till bakningen bland annat. Såg en löpsedel; "Därför nobbar Tina LCHF". Jag kände inte direkt för att köpa tidningen så jag skummade lite snabbt igenom artikeln (man kan ju inte gärna stå i affären och läsa den genomgående...) och förstod snabbt att löpsedeln var tagen ur sitt sammanhang. Hon dissade ALLA dieter för att man tappar matglädjen av att banta typ, om jag förstod det hela rätt. Så det var ju inte speciellt LCHF hon ratade. Så trött man blir...
 
Lyckades fånga min handling på kort, en riktigt typisk LCHF-handling; sockerfri glass, ägg, stevia strö, mandel och hasselnötter, ekologisk kokos, smör, ost och Celsius.
 
/ Sofia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0