LCHF-lunch på Gabriela Mistral

Jag kör faktiskt på lite smått med periodisk fasta även här i Spanien. Jag är inte så strikt med att absolut fasta i 16 timmar, blir kanske lite mindre, men jag skippar i fall frulle och äter inget alls på morgonen innan luchen. Känns bra, är faktiskt inte så hungig ändå!
 
Så igår fixade jag dagens första mål mat till mig, pappa och Anette. Det blev stekt korv, äggröra, stekta champinjoner, fräst lök och majonäs. Riktigt mättsamt och gott! Det första ni ska lära er om ni som LCHF:are åker till Spanien är "hidrato de carbono" som betyder kolhydrater, det gäller att hålla koll på "la nutrición" (näringsvärdet)!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0