Ny vecka, nya utmaningar & fler morgonpromenixer

Blogg.se-appen funkar igen, halleluja! Tjugo över fem ringde alarmet, rise and shine Soffi! 6,4 km närmare Torrevieja är vi nu, ni har väl inte missat att läsa om utmaningen? Jag är taggad till tusen! Jonna tipsade igår om Sommar i P1, när Emma Wiklund pratade, så det fick det bli i öronen under morgon-rundan. Höll på att börja lipa mitt på centralbron, gripande..

Periodiska fastan är igång igen, dagens lunchlåda består av kyckling & fetaost-sallad, blir gott!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag bidrar idag med 4,1 km :)

Svar: Tack! :) Jag ska ut & traska nu / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-07-09 @ 18:37:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0