Omtänksamma Josse!

Min fina vän Josse arbetade tidigare tillsammans med mig på kontoret på jobbet men hon valde sedan att börja läsa på högskolan. Men nu under sommaren är hon tillbaka och gästspelar och i torsdags förra veckan hade hon till och med tagit med sig fika och bjöd alla. Gött för dem tänkte jag, jag får väl ta en kopp te... Men då kommer Josse förbisusandes med ett paket sockerfri LCHF-glass från Alvesta glass; "Sofia jag har fika till dig också!". Ja-sägarna skulle bjudas på kladdkaka med jodgubbar på men till mig fanns det då vaniljglass och så hade hon sparat några jordgubbar till mig. Till detta fanns vispad grädde.
 
När omgivningen stöttar på det här viset blir jag varm i hjärtat, tusen tack Josse för att du tänkte på en LCHF:are som mig, kan inte vara lätt att ha en så besvärlig vän och kollega ;)
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Härligt med såna guldklimpar i omgivningen =)

Svar: Verkligen! Det underlättar en hel del :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-19 @ 16:27:25
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0