Promenera mera!

Mitt mål är att promenixa så mycket som möjligt nu under semestern, nu har man ju äntligen tid till fler långpromenader! Ca en mil om dagen har det blivit hittills, har hittat en fin runda här i Torrevieja. I fredags på marknaden köpte jag ett par shorts som jag kan ha på mig så att det inte blir så himla varmt som det blir med träningsbyxor + att man kan passa på att få lite färg på benen också. Kände mig himla sportig i dessa faktiskt men lite korta var de så det finns en risk att de spanjorer och turister som gick utmed strandpromenaden i fredagskväll vid nio-tiden och på morgonrundan har sett delar av min rumpa....... Äsch, sånt får man bjuda på!
 
PS. glöm inte att rapportera om ni är ute och går, powerwalkar, joggar eller springer så bidrar ni till utmaningen att ta oss till fots till Torrevieja!
 
/ Sofia
Morgonpromenad i torsdags som avslutades med dopp i poolen!
 
Kvällspromenad i fredags (vid nio på kvällen och det var fortfarande 27 grader varmt...) som avslutades med en kall dusch och häng på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0