Räkfrossa

Igår efter träningen tog jag en snabbdusch och åkte sedan till Maria där hon, Madde, Emelie och Linnea befann sig. Räkor+tillbehör+mys+tjöt stod på schemat. Färska räkor, majonäs, aioli, fetaost, ägg och olika sorters bröd. Vanligt bröd till JA-sägarna, glutenfritt bröd och LCHF-bröd. En riktigt god kvällsmat, färska räkor borde man verkligen unna sig oftare! Likaså borde man unna sig kvällar med sina fina väninnor oftare, tusen tack för en mysig kväll mina små räkor ;)
 
För att tillfredsställa alla läsare (läs: Moa...) slänger jag med en "kvällens outfit". Ser lite kobent ut men låt gå! Man kan ju verkligen undra om det var en kväll i juli jag skulle ut och möta, ser mer ut som en oktoberoutfit, kängorna på och allt.. Katastrof-sommar men på måndag lyfter jag mot värmen!
 
/ Sofia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt =)

2012-07-11 @ 19:30:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0