Sugen på nått gött!

Jag hade det riktigt jobbigt med allergi igår och det hängde i sig idag på jobbet. Har känt mig allmänt hängig och nästan på lite dåligt humör. Så då får man göra vad man kan för att pigga upp sig själv! Efter jobbet blev det därför lite shopping och sedan åkte jag hem och bakade chokladbollar, HÄR hittar ni receptet. De blir verkligen underbart goda! Farligt goda, jag skulle kunna äta upp alla på en gång nästan... Men efter lite kvällsmat unnade jag mig två bollar och en cola light, livskvalitet! Nu har den periodiska fastan börjat igen och jag ser fram emot nästa mål mat imorgon 12.30 som är en lunchlåda innehållandes världens godaste biffar med mos.
 
Veckans utmaning fortsätter btw! Har varit ute och morgon-power-walkat alla dagar förutom måndag. Idag var Frida med mig ute och imorgon ska Angie joina. Kul att få sällskap!
 
// Sofia
 
Kvällssysselsättning
 
Här är klockan typ 05.30 imorse & jag och Frida har precis gett oss iväg på en 7 km lång PW!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Perfekt start på dagen, tack för det :)

Svar: Tack själv! <3 / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-07-06 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0