Tisdagstacos!

Som jag skrev i morse så ändrade jag tiden för min fasta från 19-11 till 20-12. Det var lite väl optimistiskt att hinna med att äta innan sju insåg jag.. ;) Har ikväll tryckt i mig typ det godaste jag vet: Tacos. Riktigt mumsigt med köttfärs, crème fraîche, guacamole, sallad, feta, champinjoner, gurka, tomat & paprika! Nu är jag ordentligt mätt så ska nog stå mig till i morron :) Ni vet väl att det är superenkelt att göra egen tacokrydda som inte innehåller något socker? Recept och info om vilka dåligheter som finns i färdig tacokrydda hittar ni HÄR!

Har tyvärr inte hunnit gå något idag förutom med skottkärran. När man bor hemma gratis får man hjälpa till och vi håller på och klyver ved för tillfället (ja, jag bor på landet). Gratis träning men inga kilometrar att registrera. Ska försöka komma ifrån en liten stund i morgon så jag hinner en pw ;)

// Jonna


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Smarrigt!!

Svar: Hihi ;) tacos är alltid mumsigt!
NEJtillkolhydrater

2012-07-11 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0