Trollhättan

Hej blöggisar!

Det är söndag och jag är ganska så jättebakis. Sådär kul måste jag säga men what to do? Vi har iallafall det mycket bra här i Trollis och igår gick vi en lång promenad för att se stan, slussarna och fallpåsläpp. Hela 9 km samlade vi ihop till vandringen mot Torrevieja. Vi grillade också svingoda hemmagjorda hamburgare som jag åt med sallad och de andra med bröd. Efter några glas vin bar det sedan av mot stan, himla trevlig kväll! Kolla förresten in fikat på en av bilderna. Jag körde ölkorv & babybel till kaffet när dom andra smaskade på risifrutti & vetebröd. Jag är mycket nöjd med mitt val! ;)

 

// Jonna


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

åh vad fint jonnis!!

Svar: Tack för en supermysig helg Hannis!
NEJtillkolhydrater

2012-07-22 @ 21:18:53
Postat av: Linda

4,5 km igår och 4,9 km löpning idag:)

Svar: Bra jobbat!! :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-22 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0