Två nyförvärv....?

Ceasarsallad för mig häromdagen (igen, jag vet, men hur gott är det inte?!), för pappa blev det rökt lax med sallad (och dillstuvad potatis men det tog jag inte med på bild, usch! ;) ). Pappa och eventuellt Anette ska förresten köra igång med LCHF nu efter semestern. Jag är helt övertygad om att de kommer bli lika frälsta som jag blev och inse hur BRA man mår och vilken effekt det har på vikten. Snart ansluter de sig nog till oss NEJ-sägare, jag ska lära dem allt jag kan!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad spännande :) Kan vi kanske få lite uppdateringar här på bloggen i så fall om hur går för dem? :)

Svar: Ska absolut höra med dem om detta är möjligt ;) Vi på NEJtillkolhydrater vill förresten tacka dig för ditt flitiga kommenterande. Det är väldigt givande med respons från er läsare!
NEJtillkolhydrater

2012-07-26 @ 11:13:33
Postat av: Frida

:) Och tack till er som så flitigt uppdaterar hela tiden. Det är verkligen en fin och bra blogg ni skapat!

Svar: Tack sötnos <3
NEJtillkolhydrater

2012-07-26 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0