Utvärdering: fusk

Jag lovade ju en uppföljning på mitt fuskande i fredags.. Ska jag vara helt ärlig så lyckades jag hålla mig rätt bra. Blev lite glass som jag kände mig tvingad att äta i slutet på middagen annars bara rödvin och inga andra onödiga carbs. Det går bara man vill! Nu efter har jag faktiskt upplevt ett större sug, jag vet inte om det är för att just glass innehåller mycket rent socker som det blir extra "illa" eller om det är fusk i allmänhet som stör men sugen på godis har jag varit. Jag har läst någonstans att det är bra att fasta och träna efter man fått i sig kolhydrater för att liksom tömma kroppen direkt men jag gjorde ingetdera. Slutsatsen blir dock att om man är beredd på att stå emot sötsuget så kan det funka att fuska litegrann vid speciella tillfällen!


Nu har jag ätit en stadig frukost bestående av valnötsbröd med ost & salami för att inte bli sugen på extra carbs (har ju min utmaning att tänka på). Har också hällt i mig en kopp kaffe med kokosolja för att kicka igång förbränningen. Dagens aktiviteter består av att göra lite ärenden på stan, packa upp flyttlådor (nej jag har inte gjort det än) och sedan åka till sommarstugan. 

// Jonna

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ååh va gott!
Önskar jag va bra på att baka!! =)

Jag "unnar" mej casein-protein-chokladpudding =)

Svar: Det här receptet är så superenkelt så det klarar du nog :) Grymt gott blir det iaf! Chokladpudding låter inte fel.. ;) / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-07-02 @ 13:41:22
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0