Work that ass!

Idag efter jobbet mötte jag upp Frida och vi körde en timmas träning på Onyx i centrum. 15 minuters uppvärmning på löpbandet sen körde vi cirkelträning kan man säga. Första varvet armar (3 olika övningar tre gånger) och så lite upphopp och annnat pulshöjande emellan. Nästa varv var det rygglyft, sit-ups och höftlyft. Sista varvet var benböj, stående utfall och push-ups. Perfekt pass, kände mig riktigt pigg på träning idag, härligt med sånna dagar!
 
Imorgonbitti studsar jag upp 05:30 igen (okej, "studsar" kan diskuteras - jag släpar mig ner från sängloftet...), Frida joinar dessutom morgonrundan så det blir trevligt. Efter jobbet möter jag upp Sara och vi tänkte bege oss ut på långpromme och samla kilometer till veckornas utmaning. Så roligt förresten att så många är med oss på vandringen mot Torrevieja! :)
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida (Sofias syster)

Träningen kändes riktigt bra för min del också :)

Och precis som du skrev så var jag ju med på morgonpromenaden, så jag bidrar med 6,5 härliga km mot Torrevieja!

Svar: Häääärlig morgonrunda vi fick, till och med så att solen lyste på oss! Jag har registrerat våra 6,5x2 km. Gött! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-07-11 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0