Befrielse

 
Idag bockade jag av ett par saker från min "borde göra"-lista. Jag hade tvättid - känns fortfarande som att man samlar massa vuxenpoäng när man springer upp och ner till tvättstugan. Även fast det liksom inte är något konstigt längre. Sen rensade jag mina garderober! Eller rensade och rensade, jag organsierade det hela lite. Nu slipper jag bli sur varje dag för att jag inte hittar det jag letar efter. Givetvis i färgordning....

Mellan allt detta, innan fastan började, åt jag en god kvällsmat; knaperstekt bacon, äggröra, 2 LCHF-mackor och så lite fetaost. Kan verkligen inte förstå att LCHF ska vara en "diet", man äter ju bara massa gott hela tiden...?

Nu när jag går och lägger mig ska jag spana in en video med en förläsning om LCHF som NEJtillkolhydraters fina vän Angelica tipsat om. Återkommer med utvärdering och länk imorgon!

// Sofia






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0