Come a little closer

Godkväll!

Nu är det ju nästan fredagkväll igen (eftersom man är ledig imorgon!) och jag är så där produktiv igen. Jag har städat iordning i min lya, fyllt & tömt diskmaskinen, lagat mat, lagt upp en budget för min ekonomi och förberett ett träninspass för mig och Angelica som vi ska köra imorgon. Klockan är snart ett, jag borde vara trött, men nej, min kropp verkar leva sitt egna liv!

Efter jobbet var det 1,5 timma på gymmet som gällde. Det blev 1 timmas intervallträning och en halvtimmas styrka (mest rygg och mage). Det var befriande faktiskt, kände mig mer avslappnad i kroppen efter träningen än innan. Under intervallträningen lyssnade jag på låten "Closer" med Frida Amundsen på repeat. I en timma. Låten är ca 2 min & 40 sek, det betyder att jag lyssnade på den typ 25 gånger. Så gör jag när jag hittar en fantastisk låt - jag lyssnar om och om och om och om igen.

// Sofia




PS. Stort grattis till Jonna (och David) som klarat sin uppsats! Ni är så duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0