Ett aktivt arbete

Mitt sommarjobb den här sommaren består av tvätta fasaden på vårt hus. Låter sådär kul tänker kanske ni nu men jag tycker det är helt underbart med ett jobb som inte innebär att jag måste sitta instängd på ett kontor dag ut och dag in. Jag och min lillasyster "jobbar" någon/några timmar varje förmiddag och har sen tid till att hitta på annat. Tyvärr kan man inte tvätta i solen så är det för fint väder så måste vi vara lediga ;) Byggde också ställning häromdagen och där kan vi snacka styrkepass. Jag älskar när träningen är gratis!

 

// Jonna

 

 
Härlig paus i solen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är ju inte bara gratis träning utan BETALD träning, verkligen inte alla som har den möjligheten! ;) Ska ta det med min chef här på jobbet tror jag.......

Svar: Haha, sant! Ännu bättre ju ;) Och det tycker jag inte är mer än rätt..
NEJtillkolhydrater

2012-06-15 @ 14:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0