Fotbollshäng!

God morgon!

Igår var jag hos min fina vän Angelica och hennes Mattias & tittade på fotbollen. Så himla tråkigt att Sverige förlorade men jag hade ärligt talat inte förväntat mig mer och de spelade ju trots allt bättre än sist!

Vi lagade hemmagjorda hamburgare med fetaost i som blev supergoda. Enkelt också: bara köttfärs, fetaost, salt, peppar, lökpulver och ett ägg som binder. Angie har förresten lärt mig att när man steker biffar / hamburgare underlättar det om man hackar små snitt i (se bilden). Det gör att hamburgarna inte drar ihop sig lika lätt och är fortsatt platta när man stekt dem. Jag och Angie åt i salladsblad medans JA-sägarna som var där hade bröd till. Riktigt gott blev det!

 

// Jonna

 







 


Kommentarer
Postat av: Angelica

En riktigt bra kväll :) och smaskig mat!

Svar: Sannerligen! Tack för igår ;)
NEJtillkolhydrater

2012-06-16 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0