Friskis

Jag tränar ju på Friskis & Svettis här i Borås och jag trivs verkligen jättebra här, riktigt bra utrustning. Men ett stort minus är deras öppettider; idag stänger de kl sju, på lördagar har de bara öppet mellan halv tio och ett & sommarens öppettider ska vi inte ens prata om! Å andra sidan är de det billigaste gymmet jag har hittat här. Är det värt att stå ut med kassa öppettider..? Får se hur jag gör när mitt kort går ut här..

Härom dagen sa någon att "man går miste om livets goda" när man går på LCHF. Vad säger vi om det? Efter träningen ska jag hem och baka chokladbollar & göra hemmagjord glass. Till frukost imorgon blir det nog äggröra & bacon. Går vi MISTE om livets goda? Vi NJUTER av livets goda för sjutton!

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: jennie

Det beror ju på....

Vad livets goda är - från person till person varierar ju!!

Därför tycker jag inte att man kan säga så!

Jag tycker absolut inte det, eftersom jag vet hur dåligt jag mår om jag äter det som jag inte längre äter, även om det kan SE gott ut, så tycker jag ju inte direkt att jag inte äter gott nu liksom!!

2012-06-02 @ 12:29:03
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0