Fyndardag!

Idag har varit en rätt chill dag för min del. Jag har sovit ut, packat, åkt bil, varit på Gekås och kommit fram till sommarstugan. Vi insåg när vi kom fram till Ullared att det kanske inte var supersmart att åka dit just idag med tanke på att det både var löning och regn men det var faktiskt inte så farligt med folk. En stund att stå i kö till kassorna men helt okej. Jag hittade en hel del faktiskt, bland annat en löparjacka och ett par tights till superpris. Jag insåg för övrigt att thaibuffé är ganska svårt när man vill undvika carbs men fick ihop lite kyckling, ugnsgrönsaker och sallad till slut.

Nu ska jag göra dagens 150 situps och sen krypa ner i sängen, i morgon blir det en promme innan frukost. 
 
/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0