Härlig kväll

Igår åkte jag och Angelica ut till Jonna i Dalsjöfors för att fira henne. Vi bjöds på en utsökt LCHF-2rätters-middag. Till huvudrätt blev det blomkål- och broccoligratäng, stekt fläskfilé, bea-sås, sallad & LCHF-valnötsbröd. Som om inte detta vore nog dukades det sedan upp en efterrättsbuffé: jordgubbar, hallon, vispad grädde, kaffe/te och LCHF-chokladbollar. Behöver jag säga att det var gott...? Behöver jag säga att jag står mig ganska bra under fastan idag...?
 
Tusen tack Jonna för en mysig kväll, hoppas det kändes bra att vakna som 23-åring idag ;)
 
// Sofia
 
PS. Sara, vi saknade dig igår!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh saknar er med! Men vi får ta igen på midsommar! Ska bli superkul :)

Svar: OM vi ska ta igen det... Oj oj! ;)
NEJtillkolhydrater

2012-06-21 @ 16:26:44
Postat av: Sara Björk

Ha en fin midsommar =)

Svar: Detsamma till dig Sara! :)
NEJtillkolhydrater

2012-06-21 @ 19:21:38
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0