Hej Borås!

Jag har nu precis blivit avsläppt hemma hos min föräldrar av Sofia & OSY efter gött häng på Café Viskan. Blev en LCHF-tallrik för mig och en Ceasarsallad (utan krutonger) för Sofia. Så himla gott och så himla bra att man numera kan äta LCHF-vänlig mat ute! Viskan är så mysigt också, vi fick ett helt rum för oss själva och kunde skvallra om allt och inget! Man får passa på när man är hemma. 

Nu ska jag ta en promme och hoppas att regnet håller sig undan. Håll utkik lite senare så kommer nästa veckas utmaning! 

// Jonna

'

Kommentarer
Postat av: jennie

Shit va NICE att de tom har NAMNGETT en Dagens Rätt som LCHF-tallrik! Skulle vilja hitta det här i Sthlm! Jag vet ju hur jag kan äta om jag äter ute iofs, men skulle ju va skönt med ett sånt färdigt alt så man slapp peta bort eller be om utan bröd/extra grönsaker/sås ist.



Får se hur det blir när jag kommer till London om 10 dagar!

De e nog inte så inne i LCHF där tror jag :P

2012-06-04 @ 15:24:28
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0