Natalie börjar med LCHF!

För ett tag sedan kunde ni läsa här att Sofia "värvat" en tjej att börja med LCHF ;) Vi kommer få följa hennes resa här på bloggen, det tackar vi för! Vi kör igång detta med en mini-intervju med goa, spralliga och härliga Natalie:

Berätta lite kort om dig själv
- Jag heter Natalie, är 24 år. Är en glad och positivt prick, som gillar att göra det bästa av livet.

Hur kom du på tanken att börja med LCHF & vad hade du hört om "dieten" tidigare?
- Jag har tänkt på det tidigare, mina föräldrar följer det, och mår bra av det. Jag var/är själv inte nöjd med hur mat påverkar mig om jag äter fel, och tänkte göra något åt saken. Jag har hört om det från föräldrar och kompisar, sen går det inte att missa det i media. 

Vad vill du uppnå med att lägga om din kost?
- Jag vill bli av med min degiga och uppblåsta mage, men framförallt bli av med mitt småätande och sockerberoende. 

Vad tror du att du kommer sakna mest?
- Potatis i alla former. Chips, klyftpotatis, pommes etc. 

Vilken är den första LCHF-rätten du tänker laga?
- Jag gjorde kött med sallad och bearniesås. Inte så mycket laga, därefter blev det biffar med feta ost och oliver.

Kan du tänka dig att rapportera lite då och då till nejtillkolhydrater.se så att vi alla får följa hur det går?
- Absolut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0