Neeeeeeeeej!

Idag ligger jag med feber i soffan och läser det här. Fasiken också, har jag sagt att jag ÄLSKAR cola light? Det är nog faktiskt det enda som jag pysslar med som inte riktigt stämmer in i min "nya" livsstil. Jag vet att jag dricker det alldeles för mycket och jag vet att det absolut inte är bra för kroppen. Jaja, jag brukar i alla fall inte dricka det till maten & sen är det väl så att vi alla har något beroende? Om det nu skapar ett sug efter mat får jag helt enkelt stå emot...? På något sätt får jag lära mig att leva med det för det finns inte på kartan att bli en NEJ-sägare till cola light, det säger jag bara... ;)
 
/ Sofia
 
 Från mat & hälsa nr 2 / 2012
 
 
Hittade detta kort hemma hos mamma. Som ni ser började cola-light-beroendet väldigt tidigt för mig ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

det finns ju andra saker man kunde varit beroende av som är mycket farligare än cola light ;) och du var lika söt då som nu :)

Svar: Jo, det har du i för sig rätt i :) Och tack! <3 / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-07-01 @ 23:53:08
Postat av: Jonna

Lilla mini-Sofia! <3

2012-07-03 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0