Oh happy day!

Jag har fått dille på att göra kollage i mobilen... Moa har smittat mig! Idag är det höst ute igen, herregud när kommer sommaren egentligen? Drack precis ett stort glas te, Blue Fruit, riktigt gott. Får nog bli ett till. Är faktiskt lite småhungrig idag, men överlag tycker jag det här med periodisk fasta är helt amazing. Jag kan bland annat sova längre på morgonen, ett stort plus ;)

PS. Till helgen ska jag och Jonna försöka fixa till bloggens utseende, just nu ser den inte allt för rolig ut. Håll ut!

// Sofia

Kommentarer
Postat av: moa

SNYGGA kollage gör du också - tummen up! :)

Svar: tack min fina moa :)/ Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-06-14 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0