Onyx

Hej!

Idag hängde jag med Frida till Onyx i stan där hon tränar. Jag köpte ett sommarkort där (gäller juni, juli och till början av augusti) för 399 kr - helt okej pris! Så nu satsar jag och syrran på att köra ordentliga träningspass ihop 1-2 gånger i veckan där. När jag ska köra styrkepass älskar jag att träna tillsammans med någon, det tar verkligen fram det där lilla extra ur kroppen. Men när jag däremot ska köra kondition tränar jag helst och bäst själv, med hög musik i öronen.

Innan träningen käkade jag 2 LCHF-brödskivor och drack en Celsius, men det var vid sex-tiden, så nu när jag kom hem vid halv tio var jag lite småhungrig. Det fick bli 3 skivor salami, lite fetaost och ett stort glas te med grädde. Nu känner jag mig snart redo för sängen, redan fredag imorgon, hur snabbt går inte tiden?










// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0