Perfekt LCHF-lunch

I söndags vaknade jag faktiskt ganska lagom till att den periodiska fastan var över, halv ett får jag ju äta mitt första mål. Då var jag ganska rejält hungrig så det fick bli en ordentlig lunch. Jag använde stora delar av pappas sommarpresent som jag skrev om HÄR och fixade mig en utsökt söndagslunch; räk- och äggmacka på valnötsbröd (HÄR hittar ni receptet), tre olika ostar och skinka. Till det blev det ett glas med te med en skvätt grädde i. Sen att jag efter halva måltiden välte ner hela tallriken på golvet är ju en annan sak....



// Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh så gott

Svar: Ja, det var verkligen supergott :)
NEJtillkolhydrater

2012-06-21 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0