Planering på ett annat sätt..

Sofia skrev häromdagen om hur hon lägger upp sina 10 träningstimmar (läs här). Jag beundrar verkligen hennes planeringsförmåga och önskar att jag var likadan! Själv gör jag precis allt i sista stund och skjuter upp saker så mycket som möjligt. Varför vara ute i god tid när man kan stressa på slutet? 

Ett exempel: Det är torsdag och jag har 9 timmar kvar på utmaningen. Jag är helt säker på att jag kommer klara det, no doubts, men för min egen skull hade det ju varit lättare att ta tag i det i början av veckan. Men det är svårt att spola tillbaka tiden så idag blir det minst 2 timmar på gymmet! Tur att man inte har en massa andra måsten att ta tag i! 

Det jag ville säga; vi är alla olika och måste helt enkelt lära oss leva med det!

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0