Promenad i värmen

Hej!
Tidigare idag var jag och bästa Frida ute och promenixade. Blev en skön runda samtidigt som vi klarade av ärenden som att panta burkar, handla och hälsa på mormor. Multi-tasking när det är som bäst! Förstår inte riktigt varifrån värmen kom idag men VARMT var det i alla fall & förmodligen väldigt mycket pollen i luftet för idag har det kliat som sjutton i mina ögon och jag har varit snuvig, usch! Men nu har jag i alla fall bara 2 tränings-timmar kvar för att klara veckans utmaning.
 
Efter detta grillade vi hemma hos Frida och Leo; kött, sallad, bea-sås, fetaost & en skiva bröd med ost = det är en nöjd tjej som kryper ner i sängen nu och laddar om batterierna inför midsommar!
 
/ Sofia



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0