Rise and shine

Veckans utmaning för mig består ju av att prova en ny maträtt (det avklarade jag igår, blev SUPERGOTT, recept kommer under veckan..) och att få ihop 7 träningstimmar. Planerar-freaket i mig kommer givetvis fram nu! Jag la upp veckan framför mig och insåg att då jag inte hinner träna efter jobbet idag fick jag glatt ge mig ut på powerwalk imorse. Imorgon blir det gymmet 1,5 timma och sen har jag 2 timmar kvar att fixa under midsommarhelgen, ska nog gå bra!
 

Imorse när jag begav mig ut kl sex kände jag bara en sak: skönt att vara tillbaka! Jag måste nog ta upp mina morgonpromenixer igen, precis som Jonna skrev innan så är det ju en sån härlig start på dagen.

 

/ Sofia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0