Sommarpresent från bästa pappa

I fredags var pappa förbi mig och lämnade en fåtölj jag fick från farfar. Samtidigt hade han med sig en liten sommarpresent som han kallade det. Visst är det väl roligast med små gåvor i vardagen som man absolut inte räknat med? Sommarpresenten var en LCHF-inspirerad påse med så sjukt gott innehåll: en flaska rött vin, lyxräkor, serranoskinka, nötter och en "ostprovar bricka". I skrivande stund har jag faktiskt fixat en lunch av detta som jag ska avnjuta alldeles strax. Tusen tack till min fina pappa!

// Sofia

 




Kommentarer
Postat av: Moa

Åh - utan tvekan de godaste "på burk"-räkorna! Färska kan ju inte något slå, men de där är så nära man kan komma! Lyx

Svar: Eller hur! Dessa kommer på andra plats efter färska. Tycker att du & jag får ha en sån där räk-frossa-kväll som vi hade för ett tag sedan :) / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-06-18 @ 00:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0