Sött utan socker

Jag hade ju planerat för en kväll ensam på soffan, just för att jag känt mig lite krasslig och halvdålig idag. Men sen blev jag bjuden hem till mamma på grill och jag kände att det fanns två starka anledningar att tacka ja; jag slipper laga mat och att umgås med la familia är perfekt rehab från stress och att känna sig lite dålig.
 
Jag slängde ihop en jordgubb- & rabarberpaj och tog med mig, gjort på det här receptet som jag och Jonna tillagade på vår bakdag vi hade för ett tag sedan. Den blev lika god som sist :) Maja, 11 år, tyckte den var riktigt smaskig men mamma var lite skeptisk, tyckte den var sådär. Men smaken är som baken och tur är väl det!
 
Godnatt alla fina!
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0