Strawberry daiquiri á la LCHF

I lördags provade jag och mina fina brudar LCHF-strawberry daiquiri som vi från början hittade på Åses blogg. För er som gillar drinkar och har saknat det under er tid med LCHF, ni måååste prova detta. Så himla gott, nästan lite farligt gott. Man får akta sig, man ska ju alltid dricka med måtta ;) Vi provade även att göra en med hallon istället för jordgubbar och det blev också gott kan jag lova.

Det finns en överhängande risk att det blir några sånna här för mig och Jonna nere i Spanien i sommar. Det första jag ska köpa till lyan i Torrevieja är helt klart en mixer! Det blir att äta very very low carb så att man har alla sina 20 gram kvar till bären i drinken... :)



// Sofia


Kommentarer
Postat av: moelimoa

Jaaa! Hur god som helst :)

2012-06-07 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0