Swedish Capital Structure - An Investigation of the Differences between Public Companies and Private Family Businesses

Lyckan i att uppsatsen är inlämnad?! Vi skickade in den 23.59 igår, minst sagt i sista sekund! Grejen med att göra allt i sista sekund? Jag var helt skakis efter, av stress som släppte tror jag, och kunde inte inte somna förrän 2 i natt. Idag ger jag mig därför ledig från allt vad skola heter och ska gå till gymmet för första gången på vad som känns som en evighet. Ikväll ska vi fira att vi snart har en kandidatexamen för trots att allt inte är klart än så känns det ändå så himla skönt! Hoppas ni är lika glada som jag är idag!

// Jonna



Kommentarer
Postat av: moa

Åh GRATTIS duktiga du! :)

2012-06-01 @ 13:59:01
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Angie

BRA JOBBAT!! :)

2012-06-01 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0