Tips för JA-sägare

Efter att ha startat dagen med 8km pw tillsammans med mamma & Olivia har jag idag samlat en massvis med vuxenpoäng. Det blev först Berte Museum och sedan fika/lunch på Solberga Stenugnsbageri, ett jättemysigt trädgårdscafé i Slöinge. Dom hade tyvärr inte så mycket ätbart som var både low-carb och glutenfritt men jag tror inte att alla som läser här är NEJ-sägare och om man äter kolhydrater kan jag verkligen rekommendera att åka dit. Fantastisk service och ska man äta kolhydrater ska man göra det med kvalitet! Jag hade lite macadamianötter i väskan så för mig räckte det gott och väl med kaffe med grädde. Mysig dag!

// Jonna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0