Andas sunt med förnuft och släpper taget och kliver, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

Hej!
Äntligen fredag igen! Jag har precis spenderat 2 timmar på gymmet med bästa Hannie. Nu bara 4 träningstimmar kvar innan veckans utmaning är kirrad (!) Tur att det är två dagar kvar. Nu är också alla klara med sina uppsatser och igår firade vi med tjejmys, ikväll blir det fest igen. Passar kanske sådär ihop med att jag måste träna i morgon men jag har 2 powerwalk-timmar kvar så det ska nog lösa sig. 

Vill förresten återigen tipsa om världens enklaste och godaste rätt: Köttfärs- & vitkålsröra. Jag har för tillfället ingen micro heller och då är den extra bra då man enkelt kan värma på spisen!

// Jonna


Bästa hänget igår!


@ Sportlife


Godare än det ser ut, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag kan verkligen intyga att den är suuuupergod! Mamma älskar den också.. Så den sprider sig kan jag lova ;)

2012-06-08 @ 15:35:44
Postat av: Sara

Den där gjorde vi igår, sååå gott =)

2012-06-08 @ 21:36:18
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0