Vem där?

När vi drog igång den här bloggen hade jag faktiskt inga förväntningar alls, tänkte mest att det kunde vara kul för vänner och bekanta att följa LCHF-livet och kanske inspireras till att leva ett sundare liv. Vi börjar ju märka nu att det nog inte bara är familj och vänner som läser och det känns så klart riktigt roligt! Vi får kommentarer & tips från andra LCHF:are men jag vet också att det finns sånna som läser som inte alls vill välja bort kolisar men kanske finns det något annat som är intressant ändå.

Min fråga är, vilka är ni? I snitt ligger vi på runt 70 unika besökare om dagen och ännu fler sidvisningar. Det är väl piece of cake om man jämför med storbloggare men för mig känns 70 personer ofantligt mycket, när tanken från början var inställd på max 20 pers typ.. Hur hittade ni hit? Om ni kör LCHF, hur går det, mår ni bra? :) Vad vill ni läsa mer om? Vad vill ni läsa mindre om?

Kom igen nu, skriv en kommentar till detta inlägg! Om du så skriver som Anonym så vore det ändå intressant att få veta mer om vilka som sitter bakom skärmen och läser och vilka åsikter ni har. Om alla skriver borde vi ju ha ca 70 kommentarer ganska snart, eller hur? ;)




Let us know!


// Sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser ju alltid!! Länkar även till er lite nu och då:)! Så några klick kanske kommer ifrån mig!

2012-06-08 @ 16:20:33
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Sara

läser alltid. Minns ej hur jag hittade hit =)

Kör lchf-inspirerat sen nyår. Har sedan förlossningen 21 dec tappat 35 kilo =)

2012-06-08 @ 21:33:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Freja

Jag gör ju mitt daliga besök först nu, ni ligger ju på mina "top pages" på datorn. Läser varje dag, LCHF-are sedan en tid tillbaka och hittade hit när jag letade runt efter recept nån gång. Det går för övrigt kalasbra, tappat -16 cm i midjan på ca 5 veckor nu med låg- kolhydratskost :) lycka till med allt!

2012-06-09 @ 03:10:02
Postat av: Tapetseraren

Hej Nejtillkolhydrater! Efter klagomål vill jag här bara intyga att jag läser er blogg varje dag.. och DEN ÄR BÄST!

2012-06-09 @ 10:10:08
Postat av: Moa

Jag läser alltid ;) både från men mobil, min laptop, min stationära och från skoldatorn så från mig får ni många sidvisningar per dag! Varje gång jag surfar i cyberspace klickar jag mig in här. Vad jag saknar?! Visst är jag medveten om att bloggen har allt fokus på LCHF och träning men det vore kul om ni blandade in lite mode, inredning osv. Det kan ju vara tips på träningskläder och hantlar

2012-06-09 @ 11:24:31
Postat av: Frida

Jag är Sofias syster och har läst bloggen sen den startade, och jag tycker att ni är grymma! Jag går inte på LCHF, men det spelar ingen roll! Jag blir inspirerad av er, och tycker det är roligast när ni skriver om träning, hälsa och liknande :) Fortsätt som ni gör nu så kommer jag fortsätta läsa:)

2012-06-09 @ 16:23:38
Postat av: Sofia

Sv Freja: Så roligt att du läser :) Herregud, -16 cm är ju hur bra som helt, bra jobbat!! Lycka till till dig också. Kram!



Sv Moa: Tack för att du stöttar oss ;) ska tänka på dina tips, kanske kan bli några "dagens (tränings)outfit"...



Sv Frida: Då kör vi på som vi gör för vi vill ju inte förlora en av våra trognaste läsare <3

2012-06-09 @ 17:09:28
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin 23år! Klickade mig in här genom en kommenatar i 56kilo.se blogg och sen dess är jag fast! Gillar att ni känns som två helt vanliga tjejer som gör det här för att må bra och samtidigt ger ni sådan inspiration, tycker faktiskt eran blogg är bättre än många av de större bloggarna! Försöker själv äta lchf men kommer aldrig riktigt igång.. Maten och träningen är inga problem måste bara lära mig att stå emot sötsuget som kommer till helgen..



Tack för en bra blogg, fortsätt som ni gör! Kanske lite mer uppdatering bara, det hade gjort mig ännu nöjdare!

2012-06-11 @ 23:12:56
Postat av: here

This is very interesting, You are a very
skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks!

2012-06-27 @ 16:48:35
URL: http://www.upvc-windows-buy.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0