Celsiusdryck

Jag tänkte informera er alla om att det finns en dryck som heter Celsius. Som man kan läsa på http://celsiussverige.se/ så är det en "unik dryck som förbränner kalorier, bidrar till din vitalitet och prestationsförmåga". Det finns tydligen flera studier som har visat att Celsius faktiskt ökar din förbränning. Det här kan man läsa på deras sida:


"Celsius är laddat med vitaminer och andra naturliga ingredienser, som grönt te med EGCG, ingefära, kalcium, krom, B- och C-vitamin. De här ingredienserna gör att du stimulerar din ämnesomsättning, vilket i sin tur resulterar i en kaloriförbränning. Samtidigt får du en rejäl energistimulans, som varar länge! Njut av den sköna känslan att bränna kalorier!"

Drycken finns i 6 olika smaker: cola, apelsin, vilda bär, citron/lime, jordgubb/kiwi & persika/mango. Jag har provat allt utom vilda bär och tycker faktiskt att alla var riktigt goda. En dryck innehåller endast 2 g kolhydrater, perfekt!

Jag tycker själv att jag känner en extra kick efter att jag druckit en sån här, kan dock inte svara på om jag inbillar mig för att jag vill att den ska ha verkan, eller om det är på riktigt ;) Prova själva och se hur den fungerar på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0