I'm alive...

Ja, jag överlevde! Det var faktiskt kul och inte så jobbigt som jag tänkt mig (jag fegade kanske liiiite för att det var första gången). Man vill ju inte avskräcka sig själv det första man gör.. Hur som så lyckades jag, utöver spinningen, även få till 30 minuters styrka+löpband efteråt. Därför är jag nu uppe i 2 timmar & 15 minuter på gymmet - bara 4 timmar och 45 minuter kvar för att klara utmaningen. På tre dagar. Kanske inte ultimat men det finns såklart inte på kartan att ge upp!  

Min träningsplan:
- Fredag: 60 min BodyPump + 30 min kondition
- Lördag: 90 min egen träning
- Söndag: 60 min BodyStep + 45 min egen träning
= 4 timmar & 45 minuter

Tro det eller ej men jag är taggad på all träning! Och så lite klyschiga inspirationsbilder på det.. ;)

// Jonna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så sjukt duktig Jonna & givetvis kommer du klara utmaningen galanat ;)

2012-03-29 @ 20:18:36
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0