LCHF inspirerad present

För några dagar sedan fyllde min kära pappa år och som alla år är det så svårt att veta vad man ska köpa i present. Efter lite fundering kom jag och Frida på att en korg med lite olika delikatesser och god mat/tilltugg skulle passa pappa bra. Vi lät korgens innehåll gå i LCHFs tecken; mörk choklad, fetaost, brieost, ölkorv, baby bel ost, oliver, LCHF kokbok, ljus, tändsticksask, rött vin och lite annat smått och gott. Jag tycker verkligen själv att detta är en jättebra present till någon och den passar ju perfekt till alla då du kan anpassa innehållet efter personen som ska få den. Bra va?





// Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara

Perfekt present ju. =)



Tack! Sisådär 10-15 till så är jag nere där jag vill befinna mig för att må bra. En ny livsstil, så härligt!

2012-03-26 @ 10:05:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Moa

Muuums!

2012-03-26 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0