Live från gymmet!

Jag åkte från jobbet med ett stort jävla leende på läpparna! Jag vet inte om det beror på att jag har haft en bra dag, att det är helg, att solen kikar fram, att det känns som vår eller att jag skulle till gymmet.

Så just precis nu när jag skriver detta står jag & svettas på en crosstrainer med världens energi, blir lite tungt för benen när jag inte använder armarna men det är gött, då känner man att man lever! Det blir nån halvtimma kondition idag & sen lite styrka med fokus på mage & rygg. Sen väntar en mysig kväll med min fina vän Moa!

Avslutningsvis får ni alla blöggläsare en puss & hoppas att ni får en fin fredagskväll!

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0