P3-Dokumentär

Den här dagen har börjat mycket bättre än gårdagen. Har just gått en kort promme, bara 40 minuter men har i alla fall varit utanför dörren. Jag ska på arbetsintervju idag så jag hade inte ro till att gå mer än så. Jag är supernervös och har drömt om intervjun inatt ;) håll alla tummar ni har!

Det var dock inte det jag skulle komma till utan jag vill tipsa om P3-dokumentär. Perfekt att lyssna på när man går en sväng! Det är superenkelt att ladda ner dem också - jag använder iTunes Store och lägger dem sedan från datorn till min iPhone eller iPod. Tror man kan ladda ner direkt till en iPhone också. Vill man ha dem på en mp3-spelare av något slag finns de på SR:s hemsida - HÄR (arkiv) eller HÄR (från 2012).

Och jag köpte förresten också GT igår med förhoppningen om att där skulle finnas några tips men blev lika besviken som Sofia. Det måste väl finnas någon gräns för hur mycket man får förvrida sanningen på et löp?

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0