PW-dag

Idag kan jag skryta med att jag har powerwalkat totalt fyra timmar (!) En timme i morse, lite mer än en timme med Marie i eftermiddags och nästan två med Liv nu ikväll. Efter snart 3 år i Göteborg har jag äntligen besökt Skatås och det kommer definitivt bli fler turer dit!  

Nu har jag förresten bara 6 gym-timmar kvar för att klara utmaningen den här veckan. Jag försökte fjäska med Sofia så att en joggingrunda (alltså inte pw) skulle räknas som träningspass men jag vet inte om jag lyckades så får helt enkelt bli dubbelpass fredag, lördag & söndag. Det är inte lätt när schemat inte går ihop med gymmets öppettider.. Ja Sofia, jag fortsätter fjäsket här ;)

// Jonna


Liv posar :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha jönna då! Klagade jag förra veckan när jag skulle gå 7 fuc*ing mil?! Nu var det gymmet som var sagt så till gymmet ska du!! Love you ;)

2012-03-27 @ 22:07:03
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad motiverande, grym idé ni har! Att gör utmaningen och dessutom blogga tillsammans. Ni pushar verkligen varandra och det är oerhört motiverande och inspirerande att läsa om! Keep the hard work up! :)

2012-03-28 @ 00:40:12
URL: http://ejjm.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0