Shoppingtips!

Jesus amalia så jag har shoppat idag. Fick massa armträning av att bära alla kassar! Blev en jacka, byxor, tunika, blommor, inredning, smink, MEN, det jag har tänkt att tipsa om kommer från Stadium. De har just nu en kampanj som går ut på att om du lämnar in dina gamla träningsdojor till dem så får du 100 kr rabatt på ett par nya och de gamla skorna skänks till behövande. Win win situation, hur bra är inte det?! Så jag tog med mina gamla skor (nån stackare nån annanstans kommer få lika mycket skoskav som jag haft i dem...) & köpte ett par nya träningskor. De var på rea, nedsatta från 699:- till 399:- & med min rabatt blev det alltså 299:-. Gick ut från affären och kände mig rätt nöjd! Såååå, ni som vill komma igång med träningen, ni som behöver köpa nya skor för att de gamla är slitna eller vem som helst; byt från gammalt till nytt på Stadium!

// Sofia (som har lite ångest för att hon köpte allt som ni kan se nedan...)


Kommentarer
Postat av: Frida C

Åhh vad roligt med shopping! Det är du värd så du ska inte ha ångest! Fina saker, ser ut som en sån tunika jag köpte förra veckan ;) du får visa allt imorgon <3

2012-03-17 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0