Morgonträning

Nedanför ser ni vad jag ska roa mig med idag men eftersom Sofia skvallrade lite om mitt vindrickande så vill jag börja med att meddela att jag mår prima idag! Vaknade till och med en timme innan klockan (?) Jag märker både att jag blir mer lättpåverkad och att man mår sämre dagen efter om man dricker mycket men som Sofia skrev så kommer det mer om alkohol och LCHF senare. 

Nu väntar jag på att mitt morgonkaffe ska bli klart, sen ska jag ta en sväng till gymmet innan skolan. Jag gillar inte att äta innan om man ska träna på morgonen men en kopp kaffe med lite grädde i sätter fart på fettförbränningen och gör att man orkar med dagens första timmar. 

// Jonna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0