Hej måndag

Jag vaknade tidigt i morse och bestämde mig för att anta min egen utmaning för en dag. En dryg mil senare är jag superpigg, en promenad är verkligen en skön start på dagen. Solen skiner i Göteborg idag men jag höll på att blåsa bort emellanåt. Det gav dock lite extra träning i motvinden och nu är jag i alla fall vaken ordentligt!

TACK som fan Sofia förresten för utmaningen! Jag räknade trappstegen igår - 142 stycken. Jag hoppas verkligen att jag inte glömmer något i lägenheten den här veckan ;) Men vad är det man säger om trappor, man får snygg rumpa?

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Funderar lite över era resultat med LCHF. Har just börjat så behöver lite pepp :) Hur snabbt märkte ni resultat?



En annan fråga - kan man äta för lite fett? Som sagt är jag grön så behöver lite tips :)

2012-03-19 @ 10:59:35
Postat av: Sofia

Grymt gjort hörrö!! Underbart med morgonpromenader och bra

Musik! Ja visst blåser det idag!! Synd när solen skiner så!

Heja dig!!

2012-03-19 @ 12:50:02
URL: http://tjockisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0